Informacje dla kupujących

Punkty Sprzedaży

Produkty marki My Office znajdziesz w Internecie, m.in. na platformie sprzedażowej Allegro, w sklepie internetowym DROX.pl, Media Expert, Electro, Avans oraz w sklepach naszych pozostałych dystrybutorów, na terenie całego kraju.

Salon_DroxSklep Media ExpertSklep ElectroSklep Avans

 

 

Zwroty

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony produkt, wydrukuj i wypełnij prosty formularz, który znajdziesz na stronie sklepu DROX.pl  lub w aukcji allegro. Wypełniony formularz wyślij na nasz adres ul. Zwycięstwa 8a, 42-624 Tąpkowice. Pamiętaj aby do przesyłki dołączyć paragon zakupu, zakupiony produkt oraz wypełniony formularz. Jak tylko otrzymamy towar, dokonamy zwrotu należności na rachunek bankowy wpisany w formularzu

Reklamacje

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 3 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach naprawa może potrwać nawet do 14 dni.

Częste Pytania (FAQ)

W jaki sposób towar jest zabezpieczony na czas transportu?

  • Nasze produkty wysyłane są w poduszkach powietrznych AIRBAG dla zminimalizowania wstrząsów oraz w celu uniknęcia mechanicznego uszkodzenia. Każdy toner pakowany jest w czarny worek PE który chroni wałek OPC przed dotarciem promieni słonecznych. W zależności od rodzaju produktu może znaleźć się również przekładka z papieru z domieszką bawełny która zabezpiecza wałek OPC, plomba zabezpieczająca toner przed wysypaniem, osłonka chipa oraz osłona wałka OPC. Całość zapakowana jest w karton oraz ownięta folią typu stretch.

Co zrobić, jeśli tuszu/tonera nie można umieścić w drukarce?

  • Należy upewnić się że zakupiony toner jest przeznaczony do Państwa drukarki. Jeśli tak to proszę sprawdzić czy zostały zdjęte wszystkie elementy zabezpieczające takie jak plomby, osłonki czy papierowo-bawełniana przekładka na wałek OPC.

Co zrobić, jeśli tusz zsypuje się z kartki?

  • Mało prawdopodobne aby w takim wypadku usterka była wynikiem wady tonera. Najcześciej jest to wina grzałki drukarki. Warto jeszcze sprawdzić jakiego rodzaju jest papier na którym dokonuje się wydruku. Jeżeli grubszy niż 80g to należy zmienić rodzaj papieru w ustawieniach drukarki.

Co zrobić, jeśli toner nie jest wykrywany?

  • Najczęstszy komunikat na drukarce to „toner nie został wykryty” lub „toner niekompatybilny”. Należy jeszcze raz wyciągnąć toner i sprawdzić czy wszystkie zabezpieczenia zostały zdjęte z tonera (osłonki na chip, plomby itd.), a następnie zainstalować toner ponownie. W przypadku tonerów Samsung wkładając toner należy energicznie go wcisnąć, aż do wyczuwalnego przeskoku tonera. W niektórych drukarkach marki Samsung i HP są montowane czujniki papieru, należy sprawdzić czy papier jest w drukarce

Co zrobić, jeśli wydruk jest blady?

  • Jeżeli toner został dopiero co zainstalowany proszę wydrukować 10 stron i zobaczyć czy usterka nadal występuje. Jeśli problem jest nadal proszę sprawdzić czy w ustawieniach drukarki nie jest włączony tryb ekonomiczny/roboczy. Jeżeli toner był zainstalowany w drukarce od dłuższego czasu i problem pojawił się nagle, może to oznaczać wyczerpanie tonera.