5 sposobów na obniżenie kosztów biurowych

obniżenie kosztów biurowych

Prawie każda firma prowadząca biuro generuje wydatki związane z eksploatacją drukarek. Czytając ten artykuł, poznasz 5 sposobów na obniżenie  kosztów biurowych.

  1. Jeżeli nie jest wymagana najwyższa jakość wydruku, korzystaj z trybu oszczędnościowego.
  2. Jeżeli to możliwe stosuj druk dwustronny, dzięki temu zaoszczędzisz nie tylko papier, ale również tusz. Uwaga, w przypadku korzystania ze specjalnych rodzajów papieru (np. fotograficzny) upewnij się, czy wydruk dwustronny jest w ogóle możliwy.
  3. Stosuj zmienniki tuszów i tonerów do drukarek. Są one tańsze od oryginalnych produktów i często mają większą wydajność. (Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj art. „Zamiennik czy oryginał”)
  4. Drukujesz strony internetowe? Pamiętaj o zastosowaniu oprogramowania „wycinającego” z drukowanych stron zbędne treści (zdjęcia, bannery, reklamy itp.).
  5. Większość sterowników do drukarek umożliwia wydruk wielu stron dokumentu na pojedynczej kartce papieru.

Aby móc optymalizować koszty, trzeba wiedzieć, które elementy wymagają zamiany. Korzystając z podanych sposobów, z pewnością ograniczysz koszt wydruków.

Masz pytaniachętnieodpowiemy

Add comment